"Op vraag van onze leden wordt het komende jaar nog meer gefocust op ondersteuning op marketinggebied. Doel is het vergroten van de naamsbekendheid van Autocrew, vooral in de directe omgeving van het garagebedrijf", zegt Gerwin Vegter, marketingdirector voor Frankrijk en de Benelux.
Audits
Naast meer marketingmateriaal wordt er in 2013 ook een special marketingteam ingezet. Dit team zal de Autocrew-leden helpen om een campagne op maat van het individuele bedrijf te ontwikkelen. De lokale acties worden landelijk ondersteund met een bredere imagocampagne, waarbij de nadruk ligt op de prijs- en kwaliteitverhouding van het netwerk. Dit wordt onderbouwd door audits van en mystery visits aan de leden.
Pechhulp
Voor de start van de zomervakantie wil Autocrew haar klanten een eigen pechhulpprogramma aanbieden. Momenteel wordt hierover met verschillende partijen onderhandeld. Vegter: "Als we ons als kwaliteitsvol netwerk willen profileren, is het niet meer dan logisch dat klanten kunnen genieten van mobiliteitsgarantie."Autocrew is onderdeel van Bosh en werd in maart 2010 in Nederland geïntroduceerd. Tegen eind dit jaar verwacht Bosch dat het honderdste lid wordt aangesloten.
Bron: Aftersales Management.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten