donderdag 28 februari 2013

Bosch lanceert loyaliteitsprogramma voor universele garagebedrijven

Onderdelenleverancier Bosch lanceert een loyaliteitsprogramma voor onafhankelijke garages. Via het programma met de naam ‘Extra’, kunnen Bosch-klanten punten sparen en die inruilen tegen geschenken en andere voordelen.

Bosch lanceert het programma om de banden met trouwe klanten aan te halen en ze te belonen voor hun trouw. De Duitse leverancier 'mikt' met het programma volgens country sales manager Olivier Lannoy op verbetering van de relatie met de garages. “Het is in de eerste plaats bedoeld als dank voor de loyaliteit van de klant en om de binding tussen Bosch, de garages en de Bosch Partners te verbeteren. Met onze producten, technische ondersteuning en concepten willen we de onafhankelijke garages wapenen voor een succesvolle toekomst.”


Registreren
Onafhankelijke autobedrijven kunnen zich voor het programma registreren via website www.extra-points.nl. Na de aanmelding krijgt het bedrijf 50 gratis punten. Punten worden onder andere gespaard met de aankoop van ruitenwisserbladen, remschijven, remblokken, injectiepompen, startmotoren, dynamo’s en filters.

Het programma geldt alleen voor de aankoop van Bosch-producten bij een Bosch-partner. Het programma werd eerder geïntroduceerd in onder andere Duitsland, Italië, Frankrijk en Zweden. Nu zijn België en Nederland aan de beurt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten